Menu
Menu
Winkelwagen

bestellen_en_bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Waterfilterexpert.nl doet u eenvoudig door in te loggen met uw account en de onderstaande stappen te volgen. Heeft u nog geen account? Maak deze dan eerst aan via inloggen/registreren. Het is ook mogelijk om zonder account te bestellen.

Stap 1. Plaats uw artikel(en) in het winkelmandje;

Stap 2. wanneer u klaar bent met winkelen, controleert u de bestelling;

Stap 3. vervolgens gaat u naar bestelling afronden;

Stap 4. controleer uw persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig uw afleveradres;

Stap 5. wanneer al uw gegevens kloppen, klikt u op betalen;

Stap 6. kies op welke manier u wilt betalen en klik op bestelling plaatsen;

Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 
Als u op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur hebt besteld en uw betaling is ontvangen, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden*. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden. U ontvangt altijd een bevestiging zodra uw bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vindt u ook een Track & Trace code van PostNL, zodat u zelf kunt nagaan wanneer u uw bestelling ontvangt. Het kan zijn dat de bestelling door uw brievenbus kan en het dus geen pakketpost is, dan ontvangt je ook een Track & Trace code.
 

Wat zijn de verzendkosten? 
Bij bestellingen boven de €40,- betaalt u geen verzendkosten! Bedraagt u bestelling minder dan €40,- dan rekenen wij €5,95 aan verzendkosten. Dat geldt voor bestellingen vanuit Nederland, België of Duitsland. Dus bestelt u bij ons boven de €40,- dan nemen wij de verzending voor onze rekening. Dat is de service van Waterfilterexpert.nl!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Heeft u een bestelling geplaatst, maar komt u er later achter dat u toch een ander product nodig heeft of iets aan uw bestelling toe wilt voegen? In de meeste gevallen is dat geen probleem.

Uiteraard kunnen we uw bestelling alleen wijzigen wanneer deze nog niet verzonden is. Heeft uw bestelling de status ’in behandeling’? Dan kunnen we uw bestelling eenvoudig voor u wijzigen. Neem direct telefonisch contact op met onze klantenservice of stuur (buiten kantooruren) een ticket via het contactformulier.

Heeft uw bestelling inmiddels de status ’verzonden of voltooid’ bereikt? Dan is uw bestelling al verzonden en is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen. Uiteraard kunt u uw bestelling bij ons wel zonder problemen snel en eenvoudig ruilen of retourneren.